Monday, 21 November 2011

AKU BUDAXXXX BARU NK BELAJAR

first time berblogging...xtaw pape...slame ni xpernah ada niat nk punya blog sbb X MINAT...
kawan2 aku dh maju berpuluh2 tapak, aku je yg pelik ckit..
jenis aku x suke org taw ape isi hati aku...aku jd mlu sndri..
xbnyk yang korang perlu taw sal aku
cukup skdr taw ckit2 yg TERSURAT je..
yg TERSIRAT xpyh ambik taw sgt...

aku adalah aku yg XSUKE menyusahkan org tnp sbb...
org yg x knl aku akan kate aku SOMBONG.
tp tu NORMAL lar kan...
dh nme dorang x knl kte...
kalu knl korang kompem suke ngn aku,,,(koya)
lebih mementingkan PERSAHABATAN drpd PAKWE sndri (sbnrnye xde pkwe dh pom)


~aku orang TERENGGANU dan slamenye akan jd org GANU...
~tp mungkin jgk akn jadi bakal org ---------(wallahua'lam)


salam perkenalan <3

No comments:

Post a Comment