Monday 26 December 2011

UniSZA dihatii~



ni akoo nad ak...asal KEDAH.kawan aku mase kami same2 kat UniSZA...rndu sgt2 nk blik U..xnk duk KKNC..x sonok.
pemilik nme sbnr org yang comey ni NURUL NADIAH ABD WAHAB.nadia ni baik sgt orgnyer..mase mule2 kat u dlu kitaorg ber5..ada aku,nad,fatie,hanan n ekin tp pas lme2 tggal aku ngan nad je yang rapat..dorang yang len geng ber3..mgkin sbb dorg duk 1 aras so kami x rpt sgt dh...mase sem 1 ni aku duk tgkat 3 nad plop duk bilik bwh skali..jenuh jgk r setiap kali nk lepak kne trun tgkat 1 tp aku x ksh...mmg aku kuat berjln..hehe..pg kls sme2..nad slalu tggu aku kat bwh.lpak kafe sme2..ushaaa mamat2 nsem kat u tu..lpak sme2 kat kafe..asal mlm je mst mkn kuew teow tom yam..aku ni mmg penggemar keuw teow sampai dgn nad2 terikut aku..sorry lar wei...hehe..

kalau ada masalah org yang jadi mangse tmpat aku luahkan perasaan nadia ni la..mslh cinta lar de most popular prob yang aku ada....kalau aku majok nadia ni lar gtaw pakwe aku tu..pjuk aku...nadia ni jgk teman kalau aku dating....nak dating sorang2 tu emang idokkk ler...xbrani aku...

aku sayang nadia sangat2...sampai skrg pun kitaorg xlost contact even aku dh xde kat U tu lg...law ada cti aku mst nk jenguk dia...nk tgok dia...nk sembang2 ngn dia...nak taw perkembangan dia...nk taw dia bahagia ke x...harap sangat dia xkan lpekan aku...AKU SAYANG ANG...fren 4 ever....




fruitale syahira....tu bukan name sbnr dia...nme dia NUR FATIN SYAHIRA...montel kan dia ni..hehe.
montel yang comey xpe lar...dia ni budak law jgk...pendebat terbaik..mmg ssuai ko jd lawyer cik putell...mse sem 1 dlu duk sblh blik aku je...memekak je keje dia hari2 law pggil aku...sore dah lar kuat..ske cri psl ngn aku...tp aku lyannn je budaxx cam dia ni..haha...mase aku pakat ngn nadia nk tipu dia yang aku dpt tawaran SPA n nak tggalkan dia tu jenuh dia ngis...aku kcian tp sbb nk knekan dia aku tahan jgk lar..haha..taw pun xnk aku tggalkan dia.tp x sgke gurauan aku jd knyataan..sdih kot nk tggalkan dorg...dorg lar penghibur hati aku...lepak same2..ko mnjerit kesukaan ble men game lam laptop aku...sggup duk lam blik aku berejam2...tman ak ngn nad makan kat kafe...makan nasi2 yang aku ngn nad x abis..terbaikkk r ko..mmg x mmbzir...ingt lg aku bwk ko pg HOCK KEE SENG  bli brg..tkut jgk nk bwk ko sbb ko bkn rngan sgt..haha..

mulut ko mmg kepoh....sonok dpt kenal korang sume..aku ada bnyk kenangan dekat UniSZA tu dgn korang...ngn kawan2 yang len...nasib baiklar aku org TGANU je..law x mmg smpai ble2 xdpt jmp korg..rndu korang sume....


bElOvEd FrEn~



aku sayang mg ketat2...SHARIFAH NUR MASHITAH..ni kawan baik aku dari sklah menengah lg..sampai masuk U pun sme2...tp finally aku tggal jgk mg sorang2 kat u..jgn sdih...jarak bukan penghalang....even kte dpt kos yang len2 dkt u tp kte still lg dpt spent time sme2...ingt lg mg g tdo blik aku,aku g tdo blik mg..kte gilir2 kan...mase dkt skloh mg lbih pndai dr aku..matematik aku skmo tru mg,bahase arab pom aku tru mg..terus trg aku ngaku aku mmg x wape pndai b.arab ni..tp kita sharing kan...kita ada speciallity msing2...law aku tru mg,mg pom tru aku b.inggeris kan..tp prinsip akaun kte sme2 lawan...kalau aku x ambik tmpt mg kat kls mg ambik tmpat aku..pling kurang mse sklh aku prnh jgk dpt rase naik stage sbb dpt no 1 dalam kls..lawak kan..pdhal klu ikut yang tcher kbo mrkh mg tggi ckit dr aku..kte x jauh beza pun...IQ kte sme level je..hahaha..

mg ni baik sgt tp aku jht ngn mg..ada ke ptt aku g rmpas org hok mg ske tp mg x mrh pom aku..aku respect mg kawan...sbliknye mg bnyk support aku..tolong dalam perhubungan aku ngan dia..aku rse bersalah ngn mg..maafkan aku ea...apepun yg jadi mg ttp kwn aku smpai bebile..jgn prnh lpe aku...cayunk kamooo....


sekian...sekali bersahabat selamanya dihati..

No comments:

Post a Comment