Monday, 23 January 2012

jangan RAMPAS dia~

Assalamualaikum..
ketika hati sedang mekar ada plak org pergi kacau daun...aishhhh...geram btol aku ngn minah ni...asal ngn ko ha????sedap2 hati je nk rampas org yang aku cintai...ko xde harga diri ke???terkinje2 mengharapkan cinta org yang x mencintai ko....ni lar pnca kemarahan aku...bkn sng aku nk mrh2 org tp jgn cbe nk uji kesbrn aku...kcian ko ekk..ko xtaw pape pun psal aku tp aku taw sal ko....ko cri masalah ngn aku disbbkan notes2 ko tu...aku x ske bce ko taw x..ko sngja tlis sbb nk suh org yang ko cinta tu bce kan..taw isi hati ko....apa pun yang prnh dia ucpkan kat ko aku x taw..ntah dia jgk prnh ckp dia cintakan ko ke nk jdkan ko isteri dia ke aku xtaw tp yang pst skrg aku ykin cinta dia milik sape...
tolonglar lepaskan dia...jgn mengharapkan dia lagi....aku rse dia sndri dh gtaw ko yang dia cntakan org len..cme ko je yang xleh trime...ko over act taw x....ko ingt org ske ke ngn prangai ko tu...ble org dh ckp dia xnk ko lg jgn terhegeh2..kalau aku jd ko pun kan aku akn surrender....btpe mencintai org yang x cintakan ko...buang mse je...aku xde lar nk marahkan ko smpai gler2 cme aku nk ko berenti berharap je...tolong jgn sekse hati aku dgn kate2 ko tu...aku x ske...maaf ekkk.... entri ni tuk ko VVT....

No comments:

Post a Comment